Spring naar de inhoud
Home » Toon als bedrijf je hart voor gezinnen met verdriet

Toon als bedrijf je hart voor gezinnen met verdriet

Tijdens de Koesterweek laten we met een intensieve campagne hartjes verschijnen in het straatbeeld.
Op affiches, vlaggen, met pins op kledij, in de media en online. Al die hartjes samen tonen dat wij als maatschappij aandacht hebben voor het verdriet van duizenden gezinnen. 

Ook als bedrijf kan je deelnemen aan de Koesterweek. Hoe kan jij je hart tonen?

Hang onze hartjesaffiche op een goed zichtbare plek op

Download de affiche hier, haal ze op in Koesterhuis Antwerpen en Koesterhuis Kortrijk tijdens de openingsuren. Hang ze op in je etalage, op de toegangsdeur van je bedrijf, in de inkomhal, refter of op een andere goed zichtbare plaats.


Koop een Koestervlag

Laat van 8 tot en met 15 december de Koestervlag wapperen of hang ze op een plaats op waar je medewerkers en klanten vaak voorbij wandelen.
Een vlag bestellen kan via onze onze warme partner. Het bedrijf Waelkens schenkt een deel van de opbrengst aan het Berrefonds. Zo tonen ook zij hun hart voor alle gezinnen* die een kind missen.


Bestel Koesterpins voor je medewerkers

Wil jij als bedrijf ook je hart tonen en je medewerkers een pin opspelden? Bestel de hartjespin en steun zo het Berrefonds. Je kan deze aankopen aan 5 euro per pin in onze webshop.



Verkoop Koesterpins in je bedrijf

Heb jij een toonbank of klanten die in jouw bedrijf langskomen? Wij zijn altijd op zoek naar verkooppunten die onze hartjespin mee willen verkopen. Wij leveren jou de pins in consignatie en jij helpt mee om zoveel mogelijk hartjes in het straatbeeld te brengen. Wil jij hartjespins verkopen? Bestel ze dan hier.


Zet een actie op ten voordele van het Berrefonds

De werking van het Berrefonds is grotendeels afhankelijk van giften en donaties. Je helpt ons dus echt met een actie op te zetten en zo geld in te zamelen. Misschien kan je iets lekkers verkopen tijdens de middagpauze op het bedrijf? Misschien verkoop je iets in je winkel in de vorm van een hartje en schenk je (een deel van) de opbrengst hiervan aan het Berrefonds? Geen enkel idee is te gek, zolang er maar liefde en warmte verspreid wordt voor alle gezinnen die een kind* missen. Breng ons op de hoogte van je actie via communicatie@berrefonds.be of tag ons in je sociale media met #berrefonds #koesterweek #toonjehart. Dan delen we het graag via onze communicatiekanalen.

Neem deel aan onze Koesterweekchallenge

Om dit jaar ook sociale media te overspoelen hebben we een leuke en hartverwarmende challenge bedacht. Zo geven we elke dag een kleine opdracht en dagen we jullie uit om telkens op een andere plek of een andere manier jullie hart te tonen. Jullie doen toch ook mee?

Vraag aan de lokale radiozender, streekkrant of regionale tv of jullie iets over de Koesterweek mogen vertellen. Teken met stoepkrijt een groot hart aan de ingang van jullie bedrijf of zaak. Hang een vlag of heel veel hartjes op in jullie inkomhal of refter. Leg op het bureau van elke medewerker een praline in de vorm van een hartje. En er zijn nòg zoveel meer manieren om hartjes te verspreiden. Je vindt alle opdrachten hier.

Neem telkens een mooie foto of maak een video en post deze op jullie sociale media met #berrefonds #koesterweek #toonjehart.

Maak de Koesterweek mee bekend

Deel een post op jullie LinkedIn-pagina, maak een leuk filmpje op Tik Tok of deel zo veel mogelijk hartjes via sociale media met #berrefonds #koesterweek #toonjehart. Laat ons samen voor een tsunami aan liefde en warmte zorgen voor alle gezinnen die een kind* missen.